Daisypath Wedding tickers

Sabtu, 14 Januari 2012

Enchanting And Romantic Solemnization

Salam Semua....

Sudah ikuti entry sebelumnya? This is our second phase after finished the Bollywood Theme. Memang sehari suntuklah kami berada di sana, kali ini di ruang tamu pula Pelamin Nikah dan juga hantaran perlu disiapkan kerana majlis akan berlangsung keesokan paginya.

Mengapa Enchanting and Romantic Soemnization? ...owh sudah tentu penggunaan warna pastel dan juga gabungan hiasan serta jambangan bunga membuatkan suasana tampak begitu elegance dan romantic.  Pilihan warna-warna pastel amat sesuai untuk majlis nikah kerana ia kelihatan begitu bersih dan suci sekali...wah macam iklan :)
Ruang Tamu Yang Telah Dihias Indah


Selain penataan cahaya, penggunaan deco item seperti kusyen rose dan pearl juga sesuai dengan konsep yang ditampilkan supaya kelihatan mewah.


Penggunaan bunga-bunga segar pada jambangan berwarna champagne dan ivory menghiasi sudut-sudut pelamin juga mengharumkan segenap ruang

Latar belakang yang sarat dengan hiasan dan sedikit calitan warna keemasan pada frame dan juga tassel memberi sentuhan kemewahan


Hantaran juga mengikut konsep yang sama, dihias indah di atas dulang yang telah kami tambah eksesori dan juga hiasan bunga segar.

(ikuti paparan seterusnya di majlis resepsi di Crown Plaza)

Terima kasih :)

5 ulasan:

  1. klu mcm ni berapa kek ek??

    BalasPadam
  2. slm
    blh tau brape harga utk stiap pakej?

    BalasPadam
  3. Salam
    blh tau brape harga utk stiap pakej?

    BalasPadam
  4. salam
    blh tau brape harga utk stiap pakej?

    BalasPadam
  5. salam...

    untuk Rumah package bermula 6K include pelamin dan hantaran dan beberapa hiasan tambahan seperti tangga dan bilik serta handbouqet dan arch, ada juga package 8K dan 10K untuk tambahan seperti maintable deco dsbgnya.

    untuk dewan pula bermula 15K include: Pelamin Deco, walkway deco and arch, maintable n backdrop, entrance deco dan beberapa hiasan lain...

    untuk makluman selanjutnya boleh inbox facebook De Classaflora @ email @ directly call...

    tq :)

    BalasPadam

Label