Daisypath Wedding tickers

Sabtu, 26 Mac 2011

In Memory....... De Classaflora 2007

Membilik kembali gambar-gambar terdahulu, adakalanya saya tersenyum sendiri, adakala rasa bangga (bukan masuk bakul) namun yang pasti saya berbangga dengan ide-ide suami saya sendiri, yang mampu berimaginasi dan men'design'kan pelamin-pelamin terdahulu kami, 'tak salah berangan kalau ia mendatangkan hasilnya...' 

Pada tahun 2006 lagi, kami sudah mempunyai pelamin menggunakan roman pillar dan berbentuk column, namun barangkali kurangnya publisiti, DC kurang dikenali dan hanya menjadi bualan pelanggan-pelanggan tetap kami sahaja.  Namun saya sedikitpun tidak menyesali...kerana setiap yang lama pasti ada yang baru, tanpa yang lama takkan ada yang baru, tanpa kesilapan kita takkan tahu apa kekurangan kita dan memperbaikki setiap kekurangannya...


saya cuba amati pelamin ini, apakah kekurangannya walaupun hiasannya menggunakan 'artificial flowers', bunga, fairly light, spotlight, owh...tiada chandelier, kalau sekarang dah tentu 2 3 chandelier tergantung pada framenya..:)





maintable yang sarat dengan hiasan bunga, lampu dan sebagainya


4 ulasan:

  1. Salam kak Nanie.....

    Pelamin ini adalah Kenangan buat Ezza & Dr Aiman, during our Wedding in 08.08.08. Pada masa tiu menjadi perbualan dikalangan tetamu yang hadir juga para VIP. Ini merupakan satu satu nya telah di pakai semula tetapi dengan cara hiasan yang agak berlainan semasa majlis perkahwinan anak arwah Tan Sri Nasimmudin. Ezza dan Aiman serta ahli keluarga amat berbangga denga hasil kreativiti yang dapat dilaksanakan.

    Mudah mudahan ada yang baru ...yang lama masih boleh di kekalkan!

    Sekian.
    Ezza

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ezza...

      Terima kasih dan bersyukur sangat2 dapat customer mcm u all (adik beradik), sporting n understanding. Kami suka customer yang juga punya idea dan pendapat dan mampu berkongsi bersama serta kerjasama yang begitu mudah sekali... hmm tak sabar rasanya nak create utk majlis cukur jambul Zara..kasi sweet n glam gitu.. :)

      k.nanie

      Padam
    2. Kak Nanie....


      Memang Ezza dah tak sabar nak melihat all the creativity yang kak nanaie and abg mohsin ada. Infact kesemuanya cantik belaka.

      Hopefully for Baby Zara....begitu comel sekali....

      Ezza

      Padam
  2. Insyaallah... we promise, k.Nanie pun x sabar sebenarnya, nantikan!!

    BalasPadam

Label