Daisypath Wedding tickers

Ahad, 30 Oktober 2011

NEW....but impressive

Barangkali ramai yang tidak tahu dan ramai juga yang tidak perasan saya kini punya baby baru, hmm...bukan anak kecil tetapi miliki satu lagi syarikat yang dikongsi milik bersama rakan seperjuangan.  Little Lovesome... nama yang kami pilih perancangan asalnya lebih tertumpu kepada anak-anak kecil dari accessories hinggalah apa jua yang berkaitan dengan bayi dan kanak-kanak.

Bertapak di Wangsa Walk Mall, Alhamdulillah... mendapat feedback yang amat memberangsangkan di atas sokongan rakan-rakan, client dan juga marketing yang dibuat, maka kami bergerak atas landasan yang sama dan bekerjasama dengan De Classafora serta lebih memberi tumpuan kepada Majlis-majlis seperti Aqiqah dan Cukur Jambul, Birthday Party, Pertunangan serta Wedding, Corporate event, Wedding Planner, Gift dan Hampers.

Jika anda berkesempatan layarilah facebook Little Lovesome, dan silalah Like beramai-ramai :) dan anda boleh melihat lebih banyak lagi koleksi-koleksi hasil kerja kami.... : (Little Lovesome)

Lovely Pink Candy Table
Golden Dessert Table
Amazing Purple Dessert Table
Baby Cradle Deco/ majlis cukur jambul

2 ulasan:

  1. salam..

    boleh sy dptkn quotation utk majlis aqiqah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Farha,

      boleh kasi email nanti akak boleh kasi senarai harganya, basic kami start RM500 untuk buai dgn deco shj, klu pasang sendiri dlm rm350 so buai n accessorieslah, untuk packagae lain harga start rm1000 dan adalah senarai2 additional sbgnya..

      tq

      Padam

Label